MOMENTUM+D  -  MOMENTUM+I  -  MOMENTUM+PROJECTS  -  MOMENTUM+LIFESTYLE  -  PROFILER  - MICRO MACRO HABITAT  -  REFERENCER  -  FUTURE  -  CONTACT

MOMENTUM+ HUSET

- er domicil for MOMENTUM+ og en række andre virksomheder på adressen ALLEGADE 8H. Her har vi et frodigt, spændende og engageret miljø - vi mangler nye partnere, “lejekammerater” eller blot "bofæller".

Vi er følgende virksomheder pt.:

MOMENTUM+, A&M Sheikh & MT Real Estate

ALMENR

DALGAARD BYG

JOVA-BYG & REGNVANDSIKRING APS

Selve MOMENTUM+ HUSET består af ca. 1200 etage m2 fordelt på følgende vis:

- BRØNDSALEN -  er på ca. 325 m2. På førstesalen i denne del af huset er der ca. 150 m2 dejlige lyse fælleslokaler med bl.a. køkken, lounge og udgang til en meget stor tagterrasse med havemøbler, parasol etc. Vi udlejer en række pladser i Brøndsalen - kontakt os hvis du er interesseret.

IMG_9815.JPG
IMG_9812.JPG

- OFFICE - 2. sal - store smukke åbne lyse lokaler - på ca. 150 m2 med plads til ca. 10 borde + fælles arealer, køkken, toiletter og ej at forglemme 2 store solbeskinnede balkoner.

IMG_9821.JPG

Vi kunne godt tænke os at finde flere virksomheder, der måske kunne indgå i professionelle samarbejder med os alle her i huset - ejendomsudvikling og finansiering, ejendomsjura, konceptudvikling og design / udvikling af mange typer byggeprojekter, ejendomsadministration etc. Men det kunne også være helt andre, der kunne tænke sig at flytte ind - blot kontakt os så tager vi en snak.

 

 

 

Så hvis du leder efter et nyt spændende sted at slå dig ned med din virksomhed - i smukke lokaler og sammen med en gruppe engagerede og interessante individer på denne helt unikke adresse så kontakt os.

Du kan klikke her for at se helt nøjagtigt, hvor vi bor.

IMG_1474.JPG
IMG_5386.JPG
IMG_5369.JPG
IMG_1452.JPG
IMG_5384.JPG
IMG_5368.JPG

MOMENTUM+ HUSET tilbyder:

Udover egen top-kvalitetsarbejdsplads med hæve / sænke bord, komfortabel kontorstol, opbevaringsskabe, reoler etc. findes der en hel række faciliteter som bla:

- MØDERUM - der er flere lækre mødelokaler som bookes - du kan også booke en terrasse til et møde / arrangement.

- WIFI - super højhastigheds trådløst internet

- PRINT - top professionel trådløs printer (med scanner etc.) med mulighed for at lave mindre oplag af f.eks. præsentationer og hvor papir, kuverter, plasticlommer og meget andet forefindes til fri afbenyttelse

- LOUNGE - møde lounge med kaffe, chokolade etc. til dig og dine kunder

- RELAX / SLEEP - vi har et en lille lejlighed, som vi lejer ud til overnattende gæster, men som kan hyres som dag-rum også af eventuelle kunder af huset - og når det ikke er optaget, kan det bruges til at slappe af i - udover LOUNGEN.

- TERRASSER - vi har indtil flere fantastiske terrasser med de lækreste havemøbler samt planter, grill til evt. brug ved mindre fester eller arrangementer.

MOMENTUM+ organiserer:

- EVENTS - der organiseres et "gå-hjem" arrangement fra tid til anden - hvor vi sørger for lidt godt at spise samt foredrag eller anden aktivitet af enten en i huset - eller en gæst.

- EXPO - vi organiserer udstillinger af spændende kunstenere, projekter eller andet som vi synes kan være spændende at se på i en periode

IMG_5376.JPG
IMG_9820.JPG

HVEM ER VI & HVAD LAVER VI I MOMENTUM+

MOMENTUM+ er et meget kreativt og dynamisk ejendomsudviklingsselskab - Vi er pt. en fast stab på 4 personer

Michael Sheikh - konceptualisering, ejendomsudvikling, finansiering, byggestyring etc.

Annelise Kaalund Sheikh - administration, økonomi etc.

Thomas Lyckvall Algren - investor, ejendomsudvikling etc.

Niels Peter Flint - konceptualisering, bæredygtighed, events etc.

MOMENTUM+ er ejet af Michael Sheikh.

Vil du vide mere om os så klik her.

 

IMG_9834.JPG

Praktisk

LEJE:

IMG_1470.JPG
IMG_9826.JPG
IMG_9823.JPG
IMG_9832.JPG

ARBEJDSPLADS - vil du leje et bord koster det 5.000 ex. moms inklusive alt der beskrives her på siden. Er du interesseret i flere pladser så kontakt os for at høre mere og tal med Michael når det gælder det økonomiske.

UDLEJNING AF LOKALER - kontakt Thomas eller Michael direkte.

PARKERING:

Når du har virksomhed i Frederiksberg Kommune - og bil registreret i din virksomhed kan du få udstedt en P-Licens til 1265 kr pr. år, som giver fri parkering. Ellers koster en måneds parkering 420 kr.

Det er muligt for kunder, klienter etc. at parkere GRATIS i 2 timer på gaderne udenfor, hvor det altid i dagtimerne er ret let at finde p-plads.

kontakt information klik her