MOMENTUM+ HUSET er et micro business hotel - et nyt sted - en ny platform, hvor vi gerne vil skabe et frodigt, spændende og engageret miljø for os selv men også vores kommende måske nye partnere eller blot "bofæller":

- OFFICE - 2 etager på 1. og 2. sal - store smukke åbne lyse lokaler - på ca. 300 m2 med plads til ca. 20 borde fordelt på de 2 etager + fælles arealer, køkken, toiletter og ej at forglemme de kæmpe store solbeskinnede terrasser. Vi optager pt. selv ca. 11 til 12 borde og vi kunne godt tænke os at finde en række virksomheder, der måske kunne indgå i professionelle samarbejder med os - ejendomsudvikling og finansiering, ejendomsjura, konceptudvikling og design / udvikling af mange typer byggeprojekter, ejendomsadministration etc. Men det kunne også være helt andre der kunne tænke sig at flytte ind - blot kontakt os så tager vi en snak.

- BRØNDSALEN - i stueetagen er der yderligere ca. 325 m2, hvor der er mange muligheder også. På førstesalen i denne del af huset er der ca. 150 m2 dejlige lyse fælleslokaler med bl.a. køkken, lounge og udgang til en meget stor tagterrasse med havemøbler, parasol etc. og som kan benyttes frit.

 

Hvis du / I leder efter et nyt spændende sted at slå dig ned med din virksomhed - i smukke lokaler og sammen med en gruppe engagerede og interessante individer (du kan se læse mere om os ved at klikke her) på en helt unik adresse, OG med en virksomhed, som gerne må være en der har potentiale til at indgå i samarbejder med MOMENTUM+ og de projekter vi udvikler - så læs lidt mere her - og kontakt os, hvis det har din interesse.

Du kan også læse meget mere om hvad vi laver i MOMENTUM+ ved at klikke her - eller blot se videre på denne side.

Du kan klikke her for at se helt nøjagtigt, hvor vi bor.

IMG_1474.JPG
IMG_1452.JPG

MOMENTUM+ HUSET tilbyder:

- WORK - udover egen top-kvalitetsarbejdsplads med hæve / sænke bord, komfortabel kontorstol, opbevaringsskabe, reoler etc. findes der en hel række faciliteter som bla:

- MEET - der er flere lækre mødelokaler som bookes i vores kalender på hjemmesiden - du kan også booke en terrasse til et møde / arrangement

- LUNCH - lækker ny spise / afslapningslounge med køkken, hvor der eventuelt etableres fælles frokost med mad udefra mod egen betaling

- WIFI - super højhastigheds trådløst internet

- PRINT - top professionel trådløs printer (med scanner etc.) med mulighed for at lave mindre oplag af f.eks. præsentationer og hvor papir, kuverter, plasticlommer og meget andet forefindes til fri afbenyttelse

- LOUNGE - møde lounge med kaffe, chokolade etc. til dig og dine kunder

- RELAX / SLEEP - vi har et rum som vi lejer ud til overnattende gæster, men som kan hyres som dag-rum også af eventuelle kunder af huset - og når det ikke er optaget, kan det bruges til at slappe af i - udover LOUNGEN.

- OUT - vi har indtil flere fantastiske terrasser med de lækreste havemøbler samt planter, grill til evt. brug ved mindre fester eller arrangementer.

IMG_9812.JPG

MOMENTUM+ organiserer:

- DRIKKE - der vil være øko kaffe, the, juice etc. i køkkenet til fri afbenyttelse

- EVENTS - der organiseres et "gå-hjem" arrangement fra tid til anden - hvor vi sørger for lidt godt at spise samt foredrag eller anden aktivitet af enten en i huset - eller en gæst.

- EXPO - vi organiserer udstillinger af spændende kunstenere, projekter eller andet som vi synes kan være spændende at se på i en periode

 

 

IMG_1499.JPG
IMG_9820.JPG

HVEM ER VI & HVAD LAVER VI I MOMENTUM+

MOMENTUM+ er et meget kreativt og dynamisk ejendomsudviklingsselskab - Vi er pt. en fast stab på 4 personer

Michael Sheikh - konceptualisering, ejendomsudvikling, finansiering, byggestyring etc.

Annelise Kaalund Sheikh - administration, økonomi etc.

Thomas Lyckvall Algren - investor, ejendomsudvikling etc.

Niels Peter Flint - konceptualisering, bæredygtighed, events etc.

MOMENTUM+ er ejet af Michael Sheikh.

Vil du vide mere om os så klik her.

 

IMG_9834.JPG
IMG_9821.JPG

Praktisk

LEJE:

IMG_1470.JPG
IMG_9826.JPG
IMG_1500.JPG
IMG_9823.JPG
IMG_9832.JPG

OFFICE - vil du leje et bord koster det 4.750 ex. moms inklusive alt der beskrives her på siden. Er du interesseret i flere pladser så kontakt os for at høre mere og tal med Michael når det gælder det økonomiske.

UDLEJNING AF LOKALER - kontakt Thomas eller Michael direkte.

PARKERING:

Når du har virksomhed i Frederiksberg Kommune - og bil registreret i din virksomhed kan du få udstedt en P-Licens til 1265 kr pr. år, som giver fri parkering. Ellers koster en måneds parkering 420 kr.

Det er muligt for kunder, klienter etc. at parkere GRATIS i 2 timer på gaderne udenfor, hvor det altid i dagtimerne er ret let at finde p-plads.

IMG_9815.JPG

Fremtiden

I MOMENTUM+ har vi store planer for yderigere udvikling på denne fantastiske grund og det kan du se og læse mere om ved at klikke på linket  - måske kunne være relevant at investere i en af de fantastiske lejligheder, der kommer til at blive bygget på grunden mod Dr. Priemesvej.

Se mere her om fremtiden på Allegade

20161214_Dr priemes vej.jpg